השר מלכיאלי: "מקדמים מתווה גדול בתחום הכשרות"

    מהדורת הבוקר No Comments on השר מלכיאלי: "מקדמים מתווה גדול בתחום הכשרות"

    השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי במהדורת הבוקר: "בנושא הרפורמה בהתחלה דהרו. אין ספק שהיא צריכה לקרות אבל לגבי המינון ראשי הקואליציה יחליטו"

    מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי (ש"ס) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס לאפשרות שיו"ר ש"ס יחזור לממשלה: "לדרעי יש כיסא שמור בשולחן הממשלה כמו שהעם רצה. זה יקרה וכמה שיותר מהר", הבהיר. 

    בנושא הכשרות: "אנחנו נקדם מתווה גדול מאוד לתחום הכשרות, העסקת משגיחי הכשרות, אחידות בכשרות. הגענו לארה"ב כדי לראות איך הם מנהלים את זה כאן. אנחנו מקיימים ישיבות ארוכות".

    מלכיאלי הדגיש: "אני לא רוצה שהכשרות תהווה חסם בנושא יוקר המחיה ויש טענות כאלה ואחרות בנושא. יש יבואנים שתקועים בכניסה לארץ וחלק מהטענות הן כנגד הרבנות. לא כולן מוצדקות, אבל חלקן".

    "שכחנו מהר מאוד מה הממשלה הקודמת עשתה", הוסיף. "כל כך הרבה דברים אנחנו עושים במשרד הדתות שהם רק תיקון למה שנעשה בממשלה הקודמת".

    על הרפורמה המשפטית: "בנושא הרפורמה בהתחלה דהרו. אין ספק שהיא צריכה לקרות אבל לגבי המינון ראשי הקואליציה יחליטו. אני שומע שדברים כן קורים. בקואליציה ביקשו מהח"כים אתמול לא לצאת מהארץ בקרוב".

    על יוקר המחיה: "פערי התיווך במדינה יחד עם הבירוקרטיה גבוהים לעין ערוך מרוב מדינות העולם. אני מתרשם שהממשלה כן רוצה להילחם בזה. למשל פתיחת השווקים, אבל בלי לפגוע במקומיים… יש דברים שקורים בפועל".



    0 תגובות